субота, 22 грудня 2012 р.

Мистецтво упаковки

Упаковка товару виконує різні функції: вона збільшує час зберігання товару, дозволяє розфасувати товар поштучно або в залежності від об'єму, визначити вартість одиниці товару в залежності від упаковки, спрощує і полегшує його транспортування. Спеціальна упаковка найчастіше полегшує процес споживання або використання товару. Але в сучасній торгівлі, особливого значення набула ще одна функція упаковки - комунікативна.Дизайн упаковок, що представлені нижче, унікальний у своєму роді. Він викликає бажання отримати продукт незважаючи на те, що є всередині. Руки до такої упаковки самі тягнуться. Це найбільш креативна і незвичайна упаковка. Деякі із представлених нижче прикладів залишилися лише на рівні концепту. Інші ж успішно втілені в реальність.

Немає коментарів:

Дописати коментар